ZopitoZopito.cz

telefon Pro dotazy a objednávky pište info@zopito.cz

Nejčastější otázky a odpovědi

  

Zde jsou nejčastější otázky našich zákazníků a odpovědi na ně.

 

 

Můžu nevyhovující zboží vrátit nebo vyměnit?


Ano. Nevyhovující zboží můžete do 14 vyměnit nebo vrátit zpět na naši adresu a odstoupit od smlouvy. Zboží nesmí být použité a musí být v originálním obalu. Více o výměně zboží najdete zde

 

 

Objednala jsem si u Vás trenýrky pro přítele, ale zvolila jsem špatnou velikost, můžu je vyměnit?


Ano výměna je možná do 14 dnů. První výměna zboží je zdarma, při dalších výměnách hradíte cenu dopravy dle našich tarifů. Jakmile balíček dorazí, tak budete informována emailem. Pokud si vyberete zboží, které je skladem, zboží na výměnu se zasílá nejpozději do 3 dnů.

 

 

Získala jsem od Vás slevový kód, jak ho použít?


Slevový kód zadejte při dokončování vaší objednávky v košíku do políčka "slevový kód" a zmáčkněte tlačítko "sleva". Sleva 10% by se Vám měla odečíst od zakoupeného zboží. Pokud se sleva neodečetla, tak nám napište kód do poznámky a my Vám slevu ručně opravíme.

 

 

Nefunguje mi slevový kód, co s tím?


Pokud máte již vytvořenou objednávku, kontaktujte nás prosím na tel.731 810 835 nebo na emailu info@zopito.cz  . Připravte si prosím slevový kód, který pro Vás budeme chtít pro kontrolu, zda se jedná o náš kód. Sleva Vám bude ručně upravena, pokud ještě nebyla vaše objednávka odeslána nebo není připravena k expedici.

 

Jaká je dostupnost zboží?


V detailu každého produktu naleznete dostupnost zboží. Pokud je uvedeno skladem, zboží máme na našem skladě, jestliže je uvedena jiná doba dodání než "skladem", poté se jedná o zboží, které nemáme na skladě a musíme ho objednat u dodavatele. Doba dodání, která je u každého produktu je orientační. Při dokončení objednávky vidíte celý souhrn vaší objednávky, které produkty jsou na skladě (počet ks skladem) a které jsou na objednávku.
Zboží skladem, které je objednáno do 12 hodin v pracovní dny je odesíláno ještě týž den.

 

 

Nedošel mi potvrzovací email o objednávce, co mám dělat?


Pokud Vám nedošel email o potvrzení objednávky, je možné, že jste objednávku nedokončil a objednávka nebyla potvrzena. Dalším důvodem může být špatně vyplněný email, v tomto případě se pokoušíme kontaktovat zákazníka jiný způsobem. Případně email přišel jako spam a spadl do spamové schránky. V případě dotazů ohledně vaší objednávky nás kontaktujte a rádi Vám pomůžeme.

 

 

Zasíláte zboží i na Slovensko?


Ano zboží zasíláme i na Slovensko, ale pro slovenské zákazníky platí jiná cena dopravy. Pokud si zákazník ze Slovenska udělá objednávku a vybere si dopravu pro Českou republiku bude informován emailem, zda jeho objednávka platí při změně poštovného.

 

Nemám podklady pro platbu na účet, kde je hledat?


Pokud jste si zvolil platbu předem na účet, tak Vám v potvrzovacím emailu přišel variabilní symbol a číslo účtu. Prosím uhraďte objednávku na účet: 2300627533 / 2010, variabilní symbol je číslo vaší objednávky (ID a číslo), které naleznete v emailu. Případně nás kontaktujte na telefon 731 810 835  nebo info@zopito.cz

 

 

Jakým způsobem dodáváte objednané zboží?


Zboží zasíláme přes přepravní společnost PPL, která doručuje balíčky do 24 hodin od odeslání zboží ze skladu. Řidič PPL by Vás měl kontaktovat na uvedeném čísle v objednávce a domluvit si s Vámi čas doručení, případně místo. Balíček si můžete nechat zaslat i do práce, případně můžete pověřit někoho důvěrného, který balíček převezme. Přesný čas doručení bohužel Vám nemůžeme sdělit! Balíček je rozvážen pouze 3x, poté se nevyzvednuté zboží vrací zpět k nám. Pokud máte o vrácený balík zájem, tak kontaktujte naši operátorku a vyřeší s Vámi problém.